تكفیر فتنه ای كور و فاجعه ای برای اسلام است
شیخ الازهر:
تكفیر فتنه ای كور و فاجعه ای برای اسلام است

شیخ الازهر با انتقاد از گسترش فتواهای تكفیری در جهان اسلام، تاكید كرد: تكفیر فتنه ای كور و فاجعه ای برای اسلام است



 

شیخ "احمد الطیب" در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) با بیان این مطلب، خاطرنشان كرد: هدف از فتنه تكفیر تخریب دین واقعی و تبلیغی نادرست از دین مبین اسلام است.

وی افزود: شیوخ صادركننده فتواهای تكفیری در ظاهر ادعای اسلام و اسلام گرایی دارند اما این مانع نمی شود كه آنها در قعر جهنم قرار نگیرند.

شیخ الازهر از جوانان منحرف شده توسط شیوخ فتنه خواست تا به مسیر حقیقی بازگردند و بیان داشت: این گونه اعمال همه مسلمانان را زیر سوال برده است و چهره پیامبرگرامی اسلام(ص)‌را نزد دشمنانش مخدوش كرده است.

وی با اشاره به آیه "وَمَنْ یقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا".اظهار داشت: این آیه به همه مسلمانان می آموزد كه از ریختن خون دیگری به شدت پرهیز كنند و مجازات بزرگی را بر قاتلان وضع كرده است.

شیخ احمد الطیب در ادامه گفت: دین اسلام هر گونه هراساندن و ترساندن مردم حتی برای مزاح را تحریم كرده است و به كسانی كه با اقدمات تروریستی خود دست به انفجار می زنند وعده جهنم داده است.

وی گفت: رسول اكرم(ص) توازن و آزادگی را برای همه جهانیان به ارمغان آورد تا انسانها از قید و بند جهالت و جبروت خارج شوند تا جایی كه انسانیت مدیون پیامبر(ص) شده است.
 

البنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:تكفیر فتنه ای كور و فاجعه ای برای اسلام است, | 17:43 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=